Dag 21: Turku - Reisverslag uit Turku, Finland van Ilse Smeets - WaarBenJij.nu Dag 21: Turku - Reisverslag uit Turku, Finland van Ilse Smeets - WaarBenJij.nu

Dag 21: Turku

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Mei 2017 | Finland, Turku

Dag 21:

Vanochtend mochten Zoey en ik heerlijk uitslapen, de rest niet want die moesten wel gewoon naar stage. Natuurlijk werd ik rond kwart over 6 gewoon weer wakker, want ja dat zit nu eenmaal in mijn systeem na 3 weken. Toen de andere 3 vertrokken waren heb ik mezelf nog een keer omgedraaid en ben toen gelukkig weer in slaap gevallen. Ik werd daarna pas rond half 10 wakker. Dat was fijn zo heerlijk lang uitslapen op een doordeweekse dag.

Toen ik een eindelijk goed wakker was, ben ik maar onder de douche gesprongen en heb daarna heerlijk rustig op mijn gemakje ontbeten. Daarna ben ik weer gaan werken aan mijn examens, want die moeten ook gewoon af. Na een paar uur daar aan te hebben gewerkt, was het weer tijd om wat te eten. Zoey was ondertussen gaan rondlopen, dus kon ik op mijn gemakje weer lunchen. Na de lunch ben ik alvast begonnen met mijn koffer in te pakken, ja we gaan pas over een week i know. Maar alle spullen die ik niet gedragen heb of niet meer ga dragen konden alvast in mijn koffer + alle souvenirtjes die ik gekocht heb.

Toen dat allemaal gedaan was, was het tijd voor mijn eigen administratie. Even een beetje op de hoogte zijn van wat ik nou allemaal uitgegeven heb hier. De ene keer klopte het weer niet en had ik te kort en de andere keer had ik weer teveel, hmm…. Dan nog maar een keer alles opnieuw berekenen en tellen, maar ik bleef op teveel uitkomen. Agja beter teveel geld in je portemonnee dan te weinig denk ik dan maar.

Na de administratie was het tijd voor ontspanning. Heerlijk op mijn laptop tv zitten kijken en voor de rest helemaal niks doen. ’s Middags heb ik snel nog wat boodschappen voor mezelf gedaan. Toen de 3 andere ’s middags weer terug waren kwamen we er na een tijd achter dat we niet genoeg gehakt hadden voor de macaroni en dat we ook helemaal geen saus hadden. Niemand wou daarvoor naar de winkel, iedereen had wel een smoesje om niet te hoeven gaan, toen ben ik uiteindelijk toch maar nog een keer naar de Lidl gelopen om de spulletjes te halen, want we moesten het wel hebben voor het avondeten van vandaag.

Na het avond eten is de rest nog naar de haven gegaan, hier ben ik niet mee naar toe gegaan want ik had teveel last van mijn rug, en dan is lopen niet echt een pretje.

Morgen nog een rustig dagje!

Good night!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Turku

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2017

Dag 22: Turku

17 Mei 2017

Dag 21: Turku

16 Mei 2017

Dag 20: Turku

13 Mei 2017

Dag 19: Turku

13 Mei 2017

Dag 18: Turku
Ilse

Actief sinds 22 April 2017
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 5125

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: